Mentors as partners in teacher education process

Соња Рутар, 2009.

Веома брзо је постало јасно, као што је Педагошки факултет у Копру схватио, да су ментори једни од најважнијих партнера у образовању учитеља, што је било и разлог да факултет почне да размишља о заједничком раду, што је довело до пројеката ’Партнерство факултета и школа’ и ’Партнерство школа и обданишта’ у 2004/05. и 2006/07. години. Циљ ова два пројекта био је да се пронаñе заједнички језик, кроз дијалог о томе шта су очекивања ментора и факултета и о значењу праксе коју студенти обављају. Наша презентација ће показати налазе ових пројеката, који су истакли потребу за врло интензивном комуникацијом измеñу ова два партнера. Главна питања о којима се дискутовало била су следећа: Зашто су ментори толико важни? Какви су ментори потребни студентима и факултетима ако размишљамо са становишта образовања, као процеса који траје читавог живота, и саморегулативног професионалног развоја? Такође, и шта ментори очекују од факултета како би се припремили за ова очекивања.

wpChatIcon
ПРИДРУЖИ СЕ 
close-image

БИЛТЕН

Пријавите се за билтен Завода за унапређивање образовања и васпитања и добијајте вести и обавештења директно у Ваше поштанско сандуче.
ПРИЈАВИТЕ СЕ
close-link