back to top

БИЛТЕН

ЗАВОДА ЗА УНАПРЕЂИВАЊЕ ОБРАЗОВАЊА И ВАСПИТАЊА

Пријавите се за билтен Завода за унапређивање образовања и васпитања и добијајте вести и обавештења директно у Ваше поштанско сандуче.

  • Попуните формулар (на овој страници)).
  • Подаци: Ваш имејл, име, презиме,  и падајућа листа “Ја сам” су обавезни за унос.
  • Кликните на дугме “ПРИЈАВИТЕ СЕ”.
  • На имејл који сте навели послата је аутоматска порука.
  • Проверите Ваше поштанско сандуче, пронађите имејл Завода за унапређивање образовања и васпитања и следите инструкције у мејлу да бисте потврдили Вашу пријаву.

Постоји неколико разлога зашто не видите поруку коју смо Вам послали:

1. Уколико користите Gmail налог за електронску пошту и имате укључену опцију приказивања картица “Главно”, “Друштвено”, “Промоције” и “Новости”, погледајте имејлове под картицама “Промоције” и “Новости”. Уколико се под овим картицама налази и наш имејл, превуците га на картицу “Главно” како би се имејл убудуће појављивао на главној (подразумеваној) картици. Потребно је да у наредном периоду периодично проверите картице “Промоције” и “Новости” јер постоји могућност да Gmail систем и даље наш мејл ставља под ове картице.

Називи картица могу да се код Вас разликују уколико језичка подешавања нисте подесили на српски језик.

2. Због слања билтена на велики број имејл адреса (велики број пријављених корисника), постоји шанса да је Ваш сервис за електронску пошту (Gmail, Live, Yahoo…) грешком преместио наш имејл у непожељну пошту. Да бисте уредно примали наше билтене потребно је да пронађете наш имејл у непожељној пошти и урадите следеће:

У Gmail-у на рачунару:

Ако је имејл нетачно означен као непожељан, пратите наведене кораке да бисте га уклонили из Непожељних.

  1. Отворите Gmail на рачунару.
  2. С леве стране кликните на Непожељне. Ако не видите Непожељне, кликните на Још.
  3. Отворите имејл.
  4. У врху странице кликните на Није непожељно.

Да бисте зауставили слање поруке у Непожељне убудуће, можете:

У Gmail-у на Android-у (мобилном телефону):

  1. На Android телефону или таблету отворите апликацију GmailGmail
  2. У горњем левом углу додирните мени Мени и затим Непожељне.
  3. Отворите имејл.
  4. У горњем десном углу додирните Још Још и затим Означи да није непожељно.

Да бисте зауставили слање поруке у Непожељне убудуће, можете:

У Gmail-у на iPhone и iPad-у:

  1. На iPhone-у или iPad-у отворите апликацију Gmail Gmail.
  2. У горњем левом углу додирните мени Мени и затим Spam (Непожељне).
  3. Изаберите поруку која није непожељна.
  4. Додирните More (Још) Још и затим Not spam (Није непожељно).

Да бисте зауставили слање поруке у Непожељне убудуће, можете:

Ако користите Outlook, или налоге на outlook.com, live.com, hotmail.com servisima:

Ако пронађете наш билтен у фасцикли (картици) Нежељена е-пошта, превуците га назад у пријемно поштанско сандуче или у било коју другу фасциклу. Такође, такву ставку можете да обележите као ваљану тако што ћете урадити следеће:

  • Изаберите ставке ПочетакНежељено > Није нежељена.

Слични су кораци и за остале сервисе електронске поште.

Називи картица/фаццикли за нежељену пошту могу да се код Вас разликују уколико језичка подешавања нисте подесили на српски језик. Уколико имате укључена енглеска језичка подешавања, појављиваће се одредница SPAM за непожељну/нежељену пошту.

Постоји неколико разлога зашто не видите поруку коју смо Вам послали:

1. Уколико користите Gmail налог за електронску пошту и имате укључену опцију приказивања картица “Главно”, “Друштвено”, “Промоције” и “Новости”, погледајте имејлове под картицама “Промоције” и “Новости”. Уколико се под овим картицама налази и наш имејл, превуците га на картицу “Главно” како би се имејл убудуће појављивао на главној (подразумеваној) картици. Потребно је да у наредном периоду периодично проверите картице “Промоције” и “Новости” јер постоји могућност да Gmail систем и даље наш мејл ставља под ове картице.

Називи картица могу да се код Вас разликују уколико језичка подешавања нисте подесили на српски језик.

2. Због слања билтена на велики број имејл адреса (велики број пријављених корисника), постоји шанса да је Ваш сервис за електронску пошту (Gmail, Live, Yahoo…) грешком преместио наш имејл у непожељну пошту. Да бисте уредно примали наше билтене потребно је да пронађете наш имејл у непожељној пошти и урадите следеће:

У Gmail-у на рачунару:

Ако је имејл нетачно означен као непожељан, пратите наведене кораке да бисте га уклонили из Непожељних.

  1. Отворите Gmail на рачунару.
  2. С леве стране кликните на Непожељне. Ако не видите Непожељне, кликните на Још.
  3. Отворите имејл.
  4. У врху странице кликните на Није непожељно.

Да бисте зауставили слање поруке у Непожељне убудуће, можете:

У Gmail-у на Android-у (мобилном телефону):

  1. На Android телефону или таблету отворите апликацију GmailGmail
  2. У горњем левом углу додирните мени Мени и затим Непожељне.
  3. Отворите имејл.
  4. У горњем десном углу додирните Још Још и затим Означи да није непожељно.

Да бисте зауставили слање поруке у Непожељне убудуће, можете:

У Gmail-у на iPhone и iPad-у:

  1. На iPhone-у или iPad-у отворите апликацију Gmail Gmail.
  2. У горњем левом углу додирните мени Мени и затим Spam (Непожељне).
  3. Изаберите поруку која није непожељна.
  4. Додирните More (Још) Још и затим Not spam (Није непожељно).

Да бисте зауставили слање поруке у Непожељне убудуће, можете:

Ако користите Outlook, или налоге на outlook.com, live.com, hotmail.com servisima:

Ако пронађете наш билтен у фасцикли (картици) Нежељена е-пошта, превуците га назад у пријемно поштанско сандуче или у било коју другу фасциклу. Такође, такву ставку можете да обележите као ваљану тако што ћете урадити следеће:

  • Изаберите ставке ПочетакНежељено > Није нежељена.

Слични су кораци и за остале сервисе електронске поште.

Називи картица/фаццикли за нежељену пошту могу да се код Вас разликују уколико језичка подешавања нисте подесили на српски језик. Уколико имате укључена енглеска језичка подешавања, појављиваће се одредница SPAM за непожељну/нежељену пошту.

У сваком тренутку можете да измените Ваш профил (Ваше податке).

Уђите у Ваш сервис за електронску пошту (Gmail, Live, Yahoo..).

Пронађите било који наш имејл (билтен).

У горњем десном углу билтена пронађите линк “измените Ваш профил”. Кликните на њега.

Отвориће Вам се формулар са Вашим подацима. Измените податке које желите и кликните на дугме “ИЗМЕНИТЕ ПРОФИЛ”

У сваком тренутку можете да се одјавите са наше листе.

Уђите у Ваш сервис за електронску пошту (Gmail, Live, Yahoo..).

Пронађите било који наш имејл (билтен).

У горњем централном делу билтена пронађите линк “одјавите се”. Кликните на њега. Овај линк се налази и на дну билтена у оквиру текста “Ако не желите више да примате наше поруке одјавите се”.

Следите упутства.

Због различитих подешавања сервиса и клијената електронске поште, може се догодити да се наш билтен не приказује правилно (не приказују се слике и/или текст).

Да добијете исправан приказ наших мејлова, уђите у Ваш сервис за електронску пошту (Gmail, Live, Yahoo..) и отворите нашу поруку (билтен).

У горњем левом углу билтена пронађите линк “погледајте у веб прегледачу”. Кликните на њега.

Наш билтен ће Вам се приказати у прегледачу веба (Chrome, Firefox или неки други који користите).