Четврта година реализације пројекта „Образовни круг – сусретања“ најављена је кроз „онлајн“ дружења школа из Београда, Зајечара, Новог Пазара, Суботице, Стапара, Париза, Вићенце, Штутгарта, Минхена и Хамбурга. Ученике допунске наставе на српском језику у иностранству и њихове вршњаке из матице, који уче француски, италијански и немачки као други страни језик, повезала је прилика да личностима из области спорта, културе и науке поставе питања.
Видео-конференције организовао је и из Математичког института у Београду водио Стеван Ковачевић, идејни творац овог пројекта, директор и оснивач Кроса РТС-а. Аутор пројекта је др Гордана Степић, а коаутор Блаженка Тривунчић.
Основни циљ пројекта је вежбање језичких компетенција на примеру вршњачког учења и представљања тема из различитих области. Пројекат је утемељила српска школа у Француској повезивањем са школама из пет градова Србије у којима се учи француски као други страни језик. Потом су обухваћена одељења у Италији, а треће године у Немачкој, Румунији и влашки говор.
Пројекат је добитник Еразмусове похвале као пример добре праксе, приказан је на Међународној конференцији „Нове технологије у образовању“ у Београду, штампана су два зборника радова, а „Виртуелни мост Београд-Париз“добио је трећу награду на конкурсу „Дигитални час“ Министарства трговине, туризма и телекомуникација Републике Србије.
Пројекат је подржало Министарство просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије, Управа за сарадњу с дијаспором и Србима у региону Министарства спољних послова Републике Србије, Савез атлетских талената Србије и Математички институт САНУ.
Упознавање са успешним личностима у четвртој години реалзације пружа нову димензију учења, неговање осећаја заједништва и љубави према Србији. Скоро трочасовно наизменично дружење протекло је веома брзо. Питања много занимљивих, а одговора још лепших: Да ли се наш олимпијски шампион тукао као дете, шта једе, како се осећао приликом највеће победе и пораза; да ли се математиком могу изразити недокучиве ствари, како се негују матемтички таленти, како се превазилази трема на сцени, шта су желели да буду кад порасту, како су открили таленат, зашто сликар бира неки мотив и шта он за њега значи, шта је за њих највећи успех… Дечји радови на тему „Сусрет кој ћу памтити“ најбољи су индикатори остварености планираних исхода.
Уз образовне и васпитне циљеве, постигнути су и практични – кроз конкретну двосмерну комуникацију и ученичку језичку и мисаону продуктивност. Нови вид пројекта доприноси остваривању задатака савремене наставе и потреба модерног ученика, уз иновативност у поступцима представљања и усвајања садржаја из културе, науке и спорта.